Search

marți, 11 mai 2010

Internetul

Internetul are un rol important in viata noastra, a aparut de multi ani. Noi oamenii avem foarte mare nevoie de internet, mai ales cei care lucreaza intr-un loc unde internetul este un mod de a comunica cu oameni din diferite colturi ale lumii, unde deplasarea necesita o parte din viata noastra, asa ca preferam sa folosim internetul, pt ca este o modalitate de comunica cu oricine intr-un interval de timp foarte scurt. Sunt oameni dependenti de internet, o mare parte din viata lor o petrec pe internet.

INTERNETUL –ne poate oferii multe date , cam tot ce am vrea sa descoperim dar din pacate avem si foarte multe probleme ca de exemplu :cand cade internetul din cauza ca RDS-ul nu sunt o echipa de oamenii cu care poti comunica si care sa se tina de cuvant, stiu doar sa promita atunci cand se fac reclamatii.Foarte multe persoane merg sa ii reclame dar fara nici un rezultat !Inca nu am internet, urmeaza sa imi bag internet si sper ca nu voi intampina foarte multe probleme de genul acesta. 

Pentru mine este foarte important sa am internet mai ales acum ca sunt in primul an de facultate, pot spune ca este o necesitate !Pana acum nu pot spune ca stiu foarte multe pe internet sa fac,stiu sa caut sa fac un referat, am o adresa de messenger, am un mail unde pot sa raspund mai repede la mesaje.Sper pe cand voi avea acces la internet, acasa la mine nu voi devenii o persoana dependenta de INTERNET, pentru ca tentatia e foarte mare, bineinteles ca la inceput voi sta mai mult timp pe net, pentru ca este ceva nou pt mine si-mi va placea ideea ca am internet.

Ideea de a avea internet este desul de mare, si abia astept ca in curand sa am internet, pt mine internetul inseamna un mod de a comunica mai rapid cu persoane distante de mine sau de ce nu chiar si cu persoane aflate chiar prin apropierea mea, imi place sa vorbesc pe mess, imi place ca atunci cand am de primit poze, abia astept sa le vad, imi place pt ca atunci cand sunt singra ma pot imprietenii cu internetul pot vobi cu mai multi prietenii care ma fac sa zambesc !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu